Busy day

Hej! Alltså jag pallar verkligen inte uppdatera nu egentligen för är fett trött och tänkte sova typ NU men måste ändå vänja mig att blogga hehe. Gick upp typ 6 imorse, eller jag vaknade då och var så sjuuuukligt trött. Käkade lite sen drog jag iallefall till stallet och sen vidare till Kungsör för lite hästhoppning, hjälpte dock bara till idag. Måste erkänna att jag saknar att tävla lite faktiskt.. fast bara lite. Sen kom jag hem vid typ 3? typ. Bastade i någon timme, duschade sen drog jag på boxningsträning som var fett kul. Sedan dess har jag ätit (är ni förvånade? haha) duschat och nu sitter jag här. Har inga bilder från dagen nästan så vi skippar det nu. Godnatt :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0